ســالگرد عشــقمون مبارک ، امیــــــــر....


ღ❤ღعشق و دوریღ❤ღ

عاشقونه سروناز و کلاه قرمزی

اول به نام خدا ...

میدونم که با تاخیر دارم مینویسم ولی میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است ....

اول از خدا ممنونم که کمکون کرد تا عشقمون پاک باشه. کمکمون کرد مثل خیلی از دختر پسرای دیگه نباشیم... از خدا خیلی ممنونم...

....

میخوام بهت بگم چقدر دوست دارم..واقعا دوست دارم..عاشــــــقتم...

به قول خودت ، یـــــــه سال گذشت...یه سالی که اولاش رو اصلا دوست ندارم یادم بیاد...

وسطاش هم که خیلی سخت بود...واقعا ســـــــــخت بود... اما هرچی بود با کمک خدا و تلاش جفتمون به خیر گذشت..امیدوارم بعد از این هم از اونجور مشکلا نداشته باشیم.

تو این یه سال خیلی چیزا یاد گرفتم..واقعا احساس میکنم تو این یه سال خیلی بزرگ تر شدم ، خیـــلی چیزا رو فهمیدم و تجربه کردم که اگر با تو نبودم هیچوقت نمیفهمیدم...توهم همینطور...توهم عوض شدی..امیدوارم جفتمون هر روز بهتر و بهتر بشیم...

منم از تو خیلی ممنونم که من رو تحمل کردی...شاید تو کار بد کرده باشی اما منم خیلی سر چیزای بیخود بهت گیر میدادم ( البته بعـــــضیاشا ! )

ممنونم که با عشق کنارم موندی ... ممنونم که مثل خیلی از پسرای دیگه نبودی...ممنونم که تو سختی هام بهم امید دادی.... من تو یه برهه ای از زمان هیچکس رو جز تو نداشتم...مثل خورشید به قلبم گرما دادی...مـــــمنونم ..

.

.

خب دیگه...

عااااااااشـــــــــــــقتم....دیوونتم...دیگه خودت میدونی چقدر دوست دارم...ولی بیا امسال عوض شیم...امیدوارم سال بعد تو یه همچین روزی بیام بنویسم خدایا ممنون که کمکمون کردی بزرگتر بشیم و کمتر دل هم رو بشکونیم ....ممنون که کمک کردی کار اشتباه نکنیم...

امـــــــــــیر خیلی دوست دارم..ته تغاری من...واقعا دوست دارم...قلبم بخاطر تو داره میتپه... صدات برام آرامش بخشه... اسمت بهم امید میده...

و اون دست خطت.. اون رو که اصن عاشــــقشم...

توهم منو ببخش...دوستت دارم...

 

روز عشقمون مبارک. ( 11 /5 )



نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت23:51---18 مرداد 1392
سلام .خوبی؟خیلی وقته نیومدم سر بزنم.معذرت.اما حالا اومدم بدو نظر بذار که دلم شاد شه بعد اینهمه مدت که اومدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ 13 / 5 / 1392برچسب:,سـاعت نويسنده سـَروِنازــ♥ــاَمیررِضا| |

miss-A